2 Ağustos 2016 Salı

"TÜRK" telekom rögar kapakları


Bu yazım tamamen bir konuyu ön plana çıkarmak amaçlı. Ben bunu gerçekten büyük bir olay olarak gördüğümden, bu konudaki şikayetimi dile getireceğim. Elbette ilgisini çekenler olmuştur ama, ben en azından buradan bu görevimi yerine getirmek istiyorum.

Yolda yürürken, Türk Telekom'un elinin yetiştiği her şehirde genel olarak yerde rögar kapakları bulunuyor ve bu rögar kapakları üzerinde haliyle firmanın ismi bulunuyor. "Türk Telekom" öyle değil mi? Bunda bir yanlışlık yok, teyit edebilmek için google'da aratıp bulabilirsiniz. İsim aynı şekilde yazıyor, dikkat etmeyenler olabilir diye söylüyorum.

Arkadaşlar biz bir Türk bayrağını yerde gördüğümüzde kaldıran insanlarken, acaba bu çok tezat bir durum değil mi? Hani normal bir şey olarak mı karşılanıyor, gerçekten bilemiyorum ama. Bana göre gerçekten çok büyük bir problem, gerek biz insanlar gerek taşıtlar onun üzerinden geçiyor, isteyerek ya da istemeyerek, özellikle büyük bir şehirde kalabalık nüfustan dolayı bu durum çok oluyor istemeyerek üzerine basıyoruz. Zaten taşıtlar malum yolu kullandığından dolayı her türlü üzerinden geçiyor. Ama gerçekten Türk ismi öyle yerlerde duracak ve devamlı üzerinden geçilecek tarzda bir isim mi? Bayrak ne ise Türk ismi de öyle değil mi yani?

Tamam ben Türk Telekom firmasına buradan bir şey söylemek istemiyorum ama, en azından bir şekilde kısaltma bulunabilir ya da firmanın logosunu isim yerine yerleştirebilirler. Önemli olan orada Türk kelimesi yazmasın. Gerçekten bu, bu kadar basit bir durum değil. Hani bugün bize böyle yaparak Türk isminin üzerinden istemeden geçmemizi sağlayanlar, yarın neler yaparlar.

Bu konuda gerekli işi kim yapıyorsa, gerçekten gereğinin yapılmasını çok isterim. Bu konuyu ben daha önceleri de kendim bizzat dile getirdim, ama burada böyle bir imkanım varken de dile getirmek istiyorum, ne kadar yayılırsa o kadar çok kişinin ilgisini çekecektir bu konu. Saygılarımı sunuyorum.

2 yorum:

  1. Rögar kapağına marka yazacak kadar eziklik psikolojisinde olmayacaklarını düşünmek istiyorum. Velev ki yazdınız, ne olacak? insanlar oradan bakıp hatlarını firmanıza mı taşıyacak? Ya da çalışanlarınız size ait olduklarını bulsunlar diye mi rögar kapaklarına marka koyuyorsunuz? Bu mu yani? Değil mi Muhammed İkbal? Katılıyorum evladım sana... Yaw bir de o kapakları yol yüzeyi ile aynı hizaya getirin Allahınızı severseniz. Kasisten beter, yolda yuvarlak bir kütle duruyor ve araba ile geçerken üstünden geçmeyelim kenarından yol alalım diye kıvrım kıvrım kıvranıyoruz. Lütfen...

    YanıtlayınSil
  2. Ülkemizde eksikliğini hissettigimiz bir sebeptir bu da elbette .. Mesela marka yazacagi yere rogar kapaklari sanat eserlerine donusturebilinir uzerine motifler yapilarak Batı'yı örnek almayalım diyoruz fakat bazı konularda bizden daha iyi oldukları şüphesiz bu rogar kapakları gibi basit gibi görünen ama aslında olmayan bir saf kan TÜRK olarak bu durumu şiddetle kınadığımı beyan etmek istiyorum bu durumun ülkemizce duzeltilmesini talep ediyoruz .. Ve ayrica salim beyin dedigi gibi bir inşaat mühendisi olarak söylüyorum bunu rogar kapaklari gercekten kasisli ve ölümlere yol acacak derecede olanları da gördük bu konuları göz önünde bulundurunuz lütfen..

    YanıtlayınSil